Одделенска настава.
Втор циклус на студии (60 кредити)
2012
I СЕМЕСТАР
Код на предмет | Предмет | Наставни активности | Кредити | Вкупен ангажман |
ЗО/М-1 | Методологија на научното истражување | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ЗО/М-2 | Современи едукативни тенденции во одделенската настава | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ЗО/М-3 | Дидактички одредби на курикулумот | 75 | 5 | 150 (75+75) |
Изборен предмет од групата Б. 1 (студентот бира еден предмет) | 75 | 5 | 150 (75+75) | |
Изборен предмет од групата Б. 2 (студентот бира еден предмет) | 75 | 5 | 150 (75+75) | |
ИО/М-У | Изборен предмет од Универзитетската листа на слободни изборни предмети | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ВКУПНО: | 450 | 30 | 900 (300+600) |
II СЕМЕСТАР
Код на предмет | Предмет | Наставни активности | Кредити | Вкупен ангажман |
Изборен предмет од групата Б. 2 (студентот бира еден предмет) | 75 | 5 | 150 (75+75) | |
МТОН | Магистерски труд | 25 | 750 | |
ВКУПНО: | 30 | 900 |
Изборни предмети од групата Б. 1
Код
на предмет |
Предмет | Наставни активности | Кредити | Вкупен ангажман |
ИО/МБ1-1 | Етиката во образованието | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -2 | Менаџмент на група | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -3 | Конструирање на и оценување со тестови на знаење | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -4 | Психологија на учењето | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -5 | Алтернативни училишта | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -6 | Општеството и образованието | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -7 | Професионален развој на одделенскиот наставник | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -8 | Соработка со семејството | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -9 | Современи тенденции во педагошката комуникација | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -10 | Структуирање на Монтесори училница | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -11 | Еколошки пристапи во образованието | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ1 -12 | Зравственото воспитание на воспитно-образовниот кадар | 75 | 5 | 150 (75+75) |
Изборни предмети од групата Б. 2
Код на предмет | Предмет | Наставни активности | Кредити | Вкупен ангажман |
ИО/МБ2-1 | Методски модели на наставата по македонски/ албански/ турски јазик и функционалната писменост | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -2 | Креативноста во слободните активности во наставата по македонски/ албански/ турски јазик | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -3 | Дијалектот и стандардниот македонски јазик | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -4 | Истражувања во областа на јазикот и културата на говорот | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -5 | Интеркултурна детска литература | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -6 | Лексичка семантика | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -7 | Ортографија и ортоепија во одделенската настава | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -8 | Методско моделирање на наставата по математика | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -9 | Креирање на средина за учење на математика | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -10 | Реалистично математичко образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -11 | Основи на дескриптивна статистика | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -12 | Методско моделирање на наставата по природа и општество | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -13 | Наставни екскурзии и училиште во природа | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -14 | Методски моделирање на наставата по физичко образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -15 | Истражувања во физичкото образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -16 | Методски модели на наставата по музичко образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -17 | Истражувања од областа на музичкото образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -18 | Методско моделирање на наставата по ликовно образование | 75 | 5 | 150 (75+75) |
ИО/МБ2 -19 | Ликовни содржини и изразување преку ликовни материјали | 75 | 5 | 150 (75+75) |